//Forever Imperfect
Suntikan HPV .

04 April 2012 @ 9:26 PM | 0 Comment [s]

Suntikan HPV ? oh nooooooooooo !  tapi tapi aku dah kena dah . grrr ! nak aku cerita ? aww , malu ah weh . Okay , masa alya and puteri keluar diorang nangis nangis cakap sakit . maklumlah , orang first katakan . okay then , aku start menangis and tak nak masuk bilik tu . aku ngan farina nangis . aku cuak ah weh . masa tu lah terdetik dekat hati aku " aku harap harap sangat adam ada sebelah aku , so that aku boleh pegang tangan dia kuat kuat . lepas tu , kitorang beratur , aku ngan farina biasa ah , mesti yang last lah kan ! then time giliran aku and farina . farina untung lah dapat nurse yang cucuk perlahan lahan , aku ? dapat yang cepat punya . masa dia letak sapu kapas tu , aku dah mula cakap benda bukan bukan dalam hati aku . then aku try bayangkan adam . so , aku fikir akan kurang sikit ah benda tu . lepas tu masa dia cucuk , aku dah rasa macam nak menjerit . aku menangis gila gila ah kan , keluar je , Alesya pujuk aku . anis pun menangis ? see , betapa sakitnya suntikan tu ! and , nie baru yang first , second third aku tak tahu ah . sampai sekarang tangan aku still sakit . haish . okay lah bye ;)


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Wanie for short and I'm fourteen. Not a girl and not yet a woman. teenagers maybe? :) I'm weird and friendly.


Navigations!

Diary Owner Heartbeat


Music!


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : UR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!