//Forever Imperfect
NightWalk.

04 March 2012 @ 9:54 PM | 0 Comment [s]

Hoho. gambar kat atas tu menyeramkan kan? haaaaa, ni nak cerita ni. semalam kan kan kan.... aku pergi kem   PPIM. aku jumpa Aishah and Ain. wooo, aku rindu gila wehh dekat diorang. kembali kepada topik kita yang sebenarnya. 'NIGHT WALK'. semalam diorang ada nightwalk. aku jadi photographer. k, aku menyibuk jugak nak kacau diorang. diorang night walk dekat padang and masa tengah hujan. adalah satu budak ni, aku tangkap gambar guna FLASH. pastu dia menjerit ' KILAT' ! aku pun lari kat tgh tgh padang then tergelak gelak akuu. pastu ada lagi satu kumpulan ni, aku buat bunyi ular, dia pergi menjerit ' ULAR' ! aku pun terkejut ahh. aku ingat dia rasa ular, rupanya dia dengar aku buat bunyi . ada lagi sorang budak bertuah ni, aku pegang dia, lepas tu dia menjerit, menangis. then dia pergi SELAWAT kuat kuat. memang aku tergelak ah kan kat situ. pastu ada sorang budak ni, aku pegang depan tali tu, lepas tu dia cakap ' MAKHLUK MANA YANG KACAU AKU PULAK NI?' . memang lawak gila ah aku cakap ngan korang. then, ada satu kumpulan ni. bajet tak takut pulak. dia cakap lah ' Kau syaitan kacau lah manusia, Allah bakar kau nanti. ingat aku takut sangat ke dengan kau haa? ' pastu aku pun pegi lah dekat dia, lepas tu aku pegang tangan dia, pastu dia jerit kuat kuat then dia nangis. aku gelak terbahak bahak masa tuu. tak boleh belah gila ah kann. pastu bila semua dah sampai, diorang disiram dengan air pili bomba. aku pun nak cuba jugak, tapi mama tak kasi. HOHO, that's all. BYEE !


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Wanie for short and I'm fourteen. Not a girl and not yet a woman. teenagers maybe? :) I'm weird and friendly.


Navigations!

Diary Owner Heartbeat


Music!


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : UR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!