//Forever Imperfect
morning.

08 March 2012 @ 11:01 AM | 0 Comment [s]

Assalamualaikum. firstly, nak ucap Selamat Hari Wanita kepada wanita wanita yang cantik cantik belaka ni. nak cerita ni. aku rasa termatlah sedih. bukan ape, aku baru je tengok blog seseorang ni. yes, aku anggap dia sebagi BBFF aku. well, dia memang BBFF aku. selama ni dia kata aku gedik or whatever, aku tak kesah. sebab aku sayang dia and dia BBFF aku. dia nak kata aku whatever pun, aku maafkan dia. bila aku bukak blog dia tadi, dia ada letak gambar BBFF aku yang lain and dia tulis caption dia sayang diorang sampai mati. Dalam tu tak de gambar aku. aku terasa gila weh. mungkin selama ni dia benci aku. yes aku faham. for she, kalau aku  buat salah or tersinggung kan hati kau or tersakitkan hati kau, aku betul betul minta maaf. aku sayangkan kau sampai mati walaupun kau tak sayangkan aku or even hate me. K bye.


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Wanie for short and I'm fourteen. Not a girl and not yet a woman. teenagers maybe? :) I'm weird and friendly.


Navigations!

Diary Owner Heartbeat


Music!


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : UR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!